Podziękowania
- dla uczestników za liczne przybycie ;)
- dla Pani Rektor Politechniki Częstochowskiej Prof. dr hab. Marii Nowickiej-Skowron i osób z Politechniki, które znacząco pomogły w zaistnieniu wydarzenia i wsparły nas finansowo,
- dla Zarządu Rejonowego PCK w Częstochowie, doradzającego, pomagającego w zorganizowaniu koszulek konkursowych, za przewodniczenie w składzie jury oraz zapewnienie pokazu ratownictwa,
- dla ratowników, za fachowe przygotowanie pokazów z tematyki pierwszej pomocy,
- dla Katolickiego Związku Akademickiego za zaangażowanie i działanie w sprawach organizacyjnych,
- dla pojedynczych osób:
- Łukasz Szostkiewicz (Prezes KZA) za prowadzenie rozmów z władzami Politechniki Częstochowskiej,
- Mariusz Deka za projekt plakatu, grafikę na stronę www oraz opracowanie projektu dyplomów, (mariusz_deka@wp.pl, www.deka.netgaleria.pl)
- Edyta Grabałowska za projekty nadruków na koszulki i długopisy jak również za doradzanie w kwestiach graficznych,
- Tomek Krzyszczyk za kodowanie projektu graficznego strony konkursu w html-u oraz aktualizowanie danych na stronie,
- Mirosław Nowak za opracowanie programu rejestracji i administrowanie stroną konkursu,
- Asia Juroszek za czuwanie nad poprawnością językową publikowanych tekstów i ciekawe pomysły w uatrakcyjnieniu przebiegu wydarzenia,
- Tomasz Leśniczek za doradzenie w kwestiach prawnych,
- Karol Parkitny za wykonanie fotografii, które można przeglądać w galerii,
- Angelika Sitek i Łukasz Szostkiewicz za podjęcie roli prezenterów i stworzenie niepowtarzalnej atmosfery,
- Magda Kuczera za pomoc w opracowaniu testu wyboru i udział w składzie jury
- Damian Czajkowski za doradzanie w sprawach organizacyjnych i promocyjnych,
- Katarzyna Grzegorczyk za pomoc w wyborze mini apteczki wręczanej piętnastu najlepszym uczestnikom,
- Michał Świącik i Krzysztof Sztanderski za wsparcie przygotowań do konkursu własnymi środkami transportu,
- dla osób sprawdzających testy za sprawne działanie,
- dla pozostałych osób, które przyczyniły się do powodzenia konkursu "Tętno życia"
Inicjator i koordynator Michał Zdeb